چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403

نوجوانان شایسته " خانه بسکتبال رشت "

با دو پیروزی متوالی در هفته اول لیگ بسکتبال نوجوانان کشور

نوجوانان شایسته " خانه بسکتبال رشت " با دو پیروزی متوالی

و 4 امتیاز در هفته اول لیگ بسکتبال نوجوانان کشوراصفعان

 

 

 

سرویس ورزشی موج برنا - پنجمین نماینده گیلان در رقابتهای لیگ نوجوان کشور حاضر شده است . نوجوانان شایسته گیلان با نام " خانه بسکتبال رشت " در هفته اول رقابتهای نوجوانان کشور به اصفهان اعزام شد . تیمی که با 12 بازیکن ، شهریار کریمی و محمود محجوب به عنوان مربی و آقای فرهور به عنوان سرپرست تیم در هفته اول رقابتها به مصاف حریفان خود در اصفهان رفت .

خانه بسکتبال رشت در گروه " c " با تیمهای مهرام شهر قدس ، نظرآباد قزوین و بالاخره تیم میزبان نامینو اصفهان هم گروه است .

نوجوانان شایسته " خانه بسکتبال رشت " در اولین دیدار از ساعت 14 به مصاف نظرآباد قزوین رفتند و با یک بازی حساب شده و برتر به پیروزی 82 بر 52 دست یافتند .

نوجوانان شایسته " خانه بسکتبال رشت " در دومین دیدار از ساعت 15به مصاف مهرام شهرقدس رفتند و در این دیددار هم با همدلی و هماهنگی کادرفنی و بازیکنان این دیدار هم با برتری 68 بر 53 " نوجوانان خانه بسکتبال رشت " به پایان رسید .  

نوجوانان شایسته " خانه بسکتبال رشت " در آخرین دیدار هم  از ساعت 11 به مصاف میزبان نامینو اصفهان خواهد رفت . نامینو اصفهان و خانه بسکتبال رشت هر دو با 4 امتیاز شرایط تقریبا مساوی دارند و بازی فردا صدرنشین را معرفی خواهد کرد .

هرچند " خانه بسکتبال رشت " هم تاکنون توانسته با 4 امتیاز خارج از خانه شرایط خوبی در جدول داشته باشد .

 


 


 

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna